Dagens låt

                                            Datum: 2007-10-11 Tid: 15:53:46 Kategori: Blandat
Haha självklart måste man lägga in en "Dagens låt" haha. Som jag nämnt tidigare så gillar jag låten med Timbaland. "The way I are" Så det får bli dagens låt haha.  Startade datorn i morses och lyssnade på den på youtube, hörde den på TV:n och så var det även någon som spelade den på mobilen i bussen hem från skolan.  x) Den passar väl utmärkt!


http://www.youtube.com/watch?v=iWg3IMN_rhU
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: