För dålig mobil

                                            Datum: 2007-10-24 Tid: 15:51:30 Kategori: Blandat
God eftermiddag!

Ni kan inte ana vad som hänt mig. För några dagar sen hade jag Halebop, men det är så fuckat dyrt, så jag bytte till 3. Jag beställde via internet, och det kom hemskickat till mig igår. Jag bytte och trodde att allt skulle bli bra. Typ alla jag sms:ar och ringer till har 3, så det blir ju betydligt billigare än med sketna Halebop. Men i alla fall, det funkade inte. Det är nämligen så, att min Sony Ericsson S500i, inte är någon 3mobil, med andra ord funkar det inte. Vi ringde kundtjänst, och de sa att i 9 fall av 10 så funkar det inte. I vissa delar av mitt hus funkar det, men för det mesta inte. Frågan är nu, ska jag skaffa en ny mobil? Jag menar, den mobilen jag har nu köpte jag den 1 juli, den är ju hur ny som helst...

Men 3 verkar så braaaa! Ni kan inte fatta vad mycket billigare allting kommer bli för mig. :P

Idag hade vi Fotografisk bild den sista timman. Satt och mixtrade i photoshop också, gick åt helvete. Usch, jag gillar att göra som jag själv vill, och inte lära mig en massa nya saker som aldrig fungerar ändå :P
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: