Gammal julkalender

                                            Datum: 2007-10-09 Tid: 16:02:24 Kategori: Blandat
image196

Hehe för några dagar sen började jag tänka på den gamla julkalendern Ronny & Julia. Hehe det gick år 2000 och då var jag alltså, hmm, 9 år. Jag kollade på det varje dag och vi köpte även filmerna när de kom ut. Det ledde till att jag även satt hemma i soffan varje dag efter skolan och tittade. Men det var när jag var 10-11 år hehe. Nu var det ett jäkla tag sen jag såg det, så igår rotade jag fram filmerna och började titta lite på den ena. Haha man märker hur man själv har förändrats. DÅ tyckte jag att det var jätte roligt, NU tycker jag mest att det var töntigt haha x)

HAHA men det är ju ändå för roligt med deras föräldrar! Ludwig och Bianca, Igor och Ester. Haha de är så dumma i huvudet! Jag garvar hela tiden åt deras sjuka jobb-beronde! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: