Måndag

                                            Datum: 2007-10-15 Tid: 15:47:24 Kategori: Blandat
Hej :)

Kom nyss hem från skolan. Började 08:15, slutade 14:15. Usch vilken dag. Var på media idag, det är väl sådär. Klassen är BETYDLIGT mer stökig än natur, men det hade man ju i och för sig kunnat lista ut innan, men ändå! Otroligt svårt att koncentrera sig på lektionerna. Aja, skitsamma. Dagens lunch var 2 ganska äckliga mackor och ett glas mjölk. En liten tomatbit också förresten :P
 Lovade mamma igår att jag skulle sluta äta godis och kakor åså under en månads tid ungefär. Hon skulle nämligen göra det själv och ville att jag också skulle göra det. Schyst mamma som tycker att sin dotter är fet och SÄGER det till henne :P

Ja ska inte klaga :D Hon har ju rätt xD

Hur som helst så har jag faktiskt inte hållit det xD Åt en dajm förut, en liten annan godsak och drack lite cola. DUKTIGT MELINDA! :D Riktigt stolt :P

Idag var busschaufören RIKTIGT surskallig alltså. Hon tittade mer i backspegeln än på vägen, LOVAR! Haha hon är den mest arga chaufören faktiskt. De andra brukar inte bry sig.

Så har det hänt igen....flera timmar har gått och jag har inte hört nått från dig. =(

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: