Nytt till Sälen

                                            Datum: 2007-10-10 Tid: 16:07:41 Kategori: Blandat
Jag har alltid, och då menar jag verkligen ALLTID så himla fula vinterkläder. Särskilt när jag åker skidor. Endel köper ju värsta lyxiga ställen ju, men när jag åker har jag vanliga svarta byxor och något sliten jacka. Röd en gång och svart förra gången. Nejnej, usch och fy! Nu, eller ja, i februari när jag ska dit igen, ska jag banne mig skaffa mig snygga kläder. Jag har tittat runt lite och hittade något snyggt som kanske skulle passa. 


                                                                           image199
                                 image202

Haha nu menar jag inte att jag ska ha de där stövlarna på mig när jag åker skidor, men de va så jäkla snygga så var tvungen att lägga in en bild på dem! Sådana skulle jg gärna vilja ha. De är från Ellos och kostar endast 399 kr. Eller endast och endast, just nu har jag inte ett öre, men har man pengar så är det inte farligt dyrt ju.

Jag gillar jackan! Mönster! Jag brukar nästan bara ha enfärgat, tråkigt ju. Snowboard, det har jag velat lära mig i hela mitt liv, någon gång ska jag göra det! Promise!
3 kommentarer                                                                                                                    
  cajsa

ska du till sälen alltså?

2007-10-10 l 17:52:03
  Matilda

fin jacka :) var är den ifrån?

2007-10-10 l 20:57:13
  Melinda

Cajsa: självklart ska vi deet! :)

Matilda: Den är från Ellos :)

2007-10-10 l 21:19:37
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: