Onsdag

                                            Datum: 2007-10-03 Tid: 15:52:29 Kategori: Blandat
image184
Igår eftermiddag gick jag en liten promenad för att vara nyttig för en gångs skull. Backen man ser ovan har jag tyvärr glömt namnet på xD Men håll med om att såhär skulle det kunna se ut när man håller på att dö. En lång väg och sen ser man ljuset. Ni kan ju skippa den rätt fula lampan man ser haha, men annars tycker jag att bilden är riktigt härlig.

Ikväll är det HEROES! Missa inte det. Jag tycker att det är riktigt bra hehe.

---------------------------------------------------------------------------------------
I know times are getting hard
But just believe me boy
Someday we'll have it good
We'll have the life we knew we would
My word is good
You'll know it's all because of you
We can do whatever we want to
This is for  you

---------------------------------------------------------------------------------------
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: