Onsdag

                                            Datum: 2007-10-17 Tid: 11:46:44 Kategori: Blandat

Hej!

I skolan:

Sitter här i datakunskapssalen och har precis skickat in något arbete man skulle göra. Jag har ingen aning om hur det gick, men jag hoppas på det bästa. Hade matteprov förut och det gick ju som väntat, ett stort äckligt IG!

Är aaashungrig och till mat idag är det spenatsoppa! Hmmmm...juck :P

Har fotografisk bild senare, de får INTE ta kort på mig haha. Nenenej! :D To much pimpels!!

Sitter och längtar hem till min kära lilla Sixten, han var hungrig i morses, men på grund av mig fick han inget. Han stod i buren och ville verkligen käka! Menmen, jag försov mig så det fanns inte tid till det :/ Vad ELAKT XD

Nu ska jag nog göra nått annat! :) Hare nice :)

2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

fick du ig? Eller är det en sån där sak du bara säger för att va cool? :P

2007-10-18 l 23:25:57
  Melinda

jag säger det för att vara cool:P haha ne jag vet inte, har inte fått reda på resultatet, men det kändes ju inte direkt bra!

2007-10-19 l 10:04:28
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: