Promenad

                                            Datum: 2007-10-02 Tid: 17:18:29 Kategori: Blandat
Idag tänkte jag vara nyttig och gå en liten sväng. Hehe :) Finns inget, absolut INGET gott och käka här hemma, så klämde nyss i mig 2 st mindre goda mackor med ost! Införskaffade även en apelsin i skolan som jag råkade spilla ut överallt. Haha sprutade ner hela byxorna. Eller legginsen hehe.

I morses när jag cyklade till bussen så såg jag något roligt, -en skata. Haha men inte vilken skata som helst, den stod nämligen vid sidan av ett staket, sen hoppade den upp på staketet. Sen hoppade den enr på andra sidan, hoppade upp igen osv. Haha ni kanske fattar. Det såg fruktansvärt roligt ut! Höjdpunkten den här dagen. Eller det bästa var kanske att jag fick tillbaka mitt BUSSKORT! :D JAA! :D

Nu ska jag kila iväg! Have a nice evening! Bye
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: