Rekord!

                                            Datum: 2007-10-09 Tid: 21:25:10 Kategori: Blandat
Haha ni kanske tycker att det är barnsligt, men jag har idag haft rekordmånga läsare här på bloggen. Hela 76 st har varit inne här idag, 180 gånger! Haha det kallar jag bra för att vara min lilla blogg.

Hehe för er som inte förstod inlägget lite längre ner, så skrev jag så för att det skulle likna Mary-Kates hehe :P Men det kanske ni redan sett ^^ Aja, nu vet ni! =)

Jag hade tänkt börja med "Dagens låt". Haha fan va löjligt tänker alla då, men vafan:D Har man brist på idéer så funkar allt! Hur som helst så, dagens låt heter Home med Chris Daughtry.  

http://www.youtube.com/watch?v=iMUFhfp46zc
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: