Sitter och tråkar på datakunskapen

                                            Datum: 2007-10-02 Tid: 10:40:38 Kategori: Blandat

Hej och godmorgon på er! Sitter nu i skolan i datasalen och har det trist. Gjorde nyss "Diagnos i Word Nivå Godkänd HT 2007. Hmm, vet itne riktigt hur det gick, men det var itne så jätte svårt. Själva provet ska jag göra på fredag, detta var bara en typ av förberedelse.
Solen skiner ute nu och det är H-Ä-R-L-I-G-T!

Btw, idag har jag på mig leggins och en tunika typ, det tyckte inte min katt om i morses. Jag blev uttittad av henne! Det lilla svinet. Jag har även guldskor idag och det var dem hon tittade konstigt på. Typ från mitt ansikte och ner till fötterna, hahah det var riktigt hemskt. Men..hmm..min katt får inte bestämma vad jag ska ha på mig. Själv har hon ju bara päls, och jag tänker inte följa hennes råd att bara ha det.

Slutar 15:00 idag, senaste lektionen är Hälsopedagogik. Det var verkligen ett andrahandsval, eller till och med fjärdehandsval, men det lät ganska intressant. Fullt emd läxor i och för sig, men jag gillar det. (Inte läxorna, utan själva ämnet)

Nu måste jag nog sluta skriva haha. Annars märker väl nån här inne det och säger till läraren^^
P.S. Marie tycker att vår lärare ser ut som en hamster! D.S.

Ha en bra dag! Hejs!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: