Söndagkväll

                                            Datum: 2007-10-28 Tid: 20:41:18 Kategori: Blandat
God kväll!

Hej på er, jag kom nyss hem från mina kusiners kalas. Visserligen fyllde de den 11 och 18 september, men WTF :D De hade kalaset lite senare! I alla fall, det vi gjorde var att äta, spela lite korona (stavning?), lite hockeyspel och YATSY. Hehe jag fick YATSY 2 gånger, med 1:or. Känner mig riktigt stolt. Hehe :)

Japp, nu har jag looooov. Ett riktigt härligt, soft Höstlov! Jag har inte direkt jobbat ihjäl mig under den tiden av hösten som gått, men det här lovet är välbehövligt. Har inga direkta planer faktiskt, ska vara lite med kompisarna och åka till Örebro och bada någon dag. Det ser jag fram emot! Gillar det stället skarpt!!!

Jag vet, har inte haft någon "Dagens låt" på aslänge, men idag tänkte jag klämma in en. Låten är följande:



Heal the world
Michael Jackson

Mattias sjöng ju den i fredags i IDOL, jag föll för den. En lugn och härligt liten sång. =)

Nu ska jag nog sova eller något, är superdupertrött! Ha en fin kväll allihop! Pusshejs! <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: