Sova över hos Emelie

                                            Datum: 2007-10-19 Tid: 21:28:18 Kategori: Blandat
God kväll! =)

Jag sitter i Emelies minst sagt hamsterluktande rum. Inte för att det stör mig särskilt mycket, men det är en annorlunda lukt haha. Stter och kollat på IDOL just nu.
Idag slutade jag skolan vid 16:00, förbaskat sent faktiskt. Har aldrig slutat så sent innan. Jobbigt. Hade typ 2 timmar textkommunikation det sista. Men, hehe, satt mest och tittade på lunar, lyssnade på musik och tittade bilder på bilddagboken. Ja! Bra betyg jag kommer få. Inte...
Emelie kom och mötte upp mig i alla fall. Vi gick tillsammans till Sörens och hyrde film och köpte godis och dricka. =) Gott! Egentligen skulle vi ha bakat Muhammed med cocos, (negerbollar) men just nu är ingen av oss sugen på det, så vi struntar i det hehe. Lika bra, det är bara onyttigt och ONYTTIGT!

Förut var det INTE roligt. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv faktiskt. Går inte in mer på det nu, men alla ni som lsäer det här, ta VÄL hand om era kompisar. En sorglig dag kan de försvinna...Då står ni ensamma kvar.

Nu ska jag mysa lite med godis och Coca Cola, men absoluta favoritdryck, faktiskt. Hehe =)

Ha en fin kväll allihopa! Kramar <3


Jag älskar dig Sebastian. ♥
1 kommentarer                                                                                                                    
  Dagge

Läste lite kommentarer och har aldrig lagt märke till att du har Mary-Kate istället för dig som visningsbild hehe. Du e rolig du sötis:P Jag älskar dig med Melinda

Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: