Tjejkväll ikväll!

                                            Datum: 2007-10-05 Tid: 16:10:17 Kategori: Blandat
Ikväll ska alla tjejer i min klass haen rolig liten middag hos Jennifer. Hon bor någonstans i Tibro, osäker på vart, men hoppas vi hittar! Vi ska käka Tacos och spana in en skräckfilm. :) Det blir nog skojj!!

Måste handla sallad och godis innan jag far iväg! Även lite godis som en liten inträdesgrejs :P Gott :D Haha:D

ha en bra evening everybody :D Bye!
2 kommentarer                                                                                                                    
  Rose - Pink Rose Bloggen

Mysigt med tjejkväll!

2007-10-05 l 17:20:47
Blogg/hemsida: http://PINKROSE.blogg.se
  Melinda

Jaa det var riktigt mysigt :)

2007-10-06 l 12:41:45
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: