Annorlunda dag

                                            Datum: 2007-09-28 Tid: 22:18:48 Kategori: Blandat
image189Såhär känner jag mig idag. Igår kväll bestämde jag mig för att vara hemma ifrån skolan. Vilken JÄVLA tur att jag inte var det eller. Igår hade jag jätteont i magen, men det släppte som tur var under natten. Idag var jag bara väldigt trött och gick och grät haha. Jag vet inte varför, antagligen av trötthet. haha alltså jag gick inte runt och lipade, men ögonen rann. Sedan hände det enda efter det andra vill jag lova, och det slutade med att jag och Emelie tog cykeln hem till henne. Båda 2 mådde så jävla dåligt. Först mådde hon dåligt, medan jag mådde prima. Sen blev det väl ungefär tvärtom skulle jag tro...

Tur att jag har min lilla favoritlåt att lyssna till när jag mår mindre bra: I'm tired of being sorry. Så fiiin är den! Börjar gråta varje gång jag hör den hehe.

I morrn ska det i alla fall bli roligt. Jag och Emelie ska ända ner till Jönköping och shoppa loss med en hundalapp var haha! Men det blir nog kul! Hehehehehhhehhheehehh....shit vilket ondskefullt skratt haha! Ååååh, jag längtar! I nuläget behöver jag en MASCARA! Emelie och Lollo har den och den är verkligen HUR BRA SOM HELST!

Idag är nog den bästa dagen på länge tror jag. Mitt hjärta har lättat en aning. Äntligen vet jag hur det är!! </3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: