Bloggar igen

                                            Datum: 2007-09-25 Tid: 19:28:44 Kategori: Blandat
Alltså shit vad glad jag är nu. Även om allt, precis allt är skit nu, så vet jag att jag alltid har E, S och M vid min sida. Just nu går allt i kras...skolan, ekonomin, kärleken och hälsan. Men sålänge E, S och M finns så är jag glad för det! Ingen kan NÅGONSIN ta dem ifrån mig ;) Försöker någon, så jävlar! ;)
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Du har aLLTID mig vid din sida, vad som än händer gumman, så kommer jag finnas här :) <3<3

2007-09-26 l 15:32:01
Blogg/hemsida: http://xEmelie.Blogg.se
  Emelie

Det går inte å göra såna där hjärtan xD <3 (L) hihihi

2007-09-26 l 15:33:06
Blogg/hemsida: http://xEmelie.Blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: