Emelie! <3

                                            Datum: 2007-09-26 Tid: 20:22:59 Kategori: Blandat
Jag ville bara säga att jag DIGGAR Emelie! Vi har inte känt varandra i mer än 5 veckor, men ändå är hon en av mina BÄSTA kompisar!! Jag kan prata med henne om ALLT och vi har så himla kul ihop! Hoppas du läser det här Emelie! Jag älskar dej!! ♥ ♥

image187
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emeliee

NEJ DIN LILLA SÖTKORV! blev så GLAAAAAAAAAAD! Massa hjärtan till diiiiig :)

2007-09-26 l 21:12:04
Blogg/hemsida: http://xEmelie.Blogg.se
  seb

hon behöver lägga på sig lite...

2007-09-27 l 13:04:59
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: