Emelie sover över!

                                            Datum: 2007-09-22 Tid: 17:35:37 Kategori: Blandat
Igår var det en minst sagt förvirrande kväll. Det jag trodde skulle bli en mysig, lugn filmkväll, blev väl ungefär tvärtom. xD Jag tänker inte gå närmare på den saken, men det mysigaste var väl i alla fall att vi låg 6 st i samma säng.! Det var äckligt trångt, men ändå mysigt. Vi som sov var: Jag, Emelie, Cajsa, Marie, Sebbe och Adam!

Jag och Emelie ska ha det lite kul ikväll också hade vi tänkt oss hehe, men innan det ska vi ut och ta frisk luft och köpa lite gottit! Typ en läsk och lite godis, vad vet jag! =)

Vi är så jäääääääääääkla trötta! Jag sov kanske max 2 timmar inatt, och nu på eftermiddagen sov jag en timme till. Fyfan alltså! Haha i morrn går vi inte upp före 12 kan jag ju säga!!

Ha det bra allihop! Kramar ♥
2 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

Men vi hade kul;) får göra om de nån gång! haha:D hade ni kul lördagskvällen då?;)

2007-09-23 l 16:32:47
  Melinda

ja det får vi verkligen göra om!:) Jao, det hade vi allt. Satt lite vid datorn och fotade i parken haha. :)

2007-09-24 l 14:44:11
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: