En dag i lekparken

                                            Datum: 2007-09-15 Tid: 18:09:00 Kategori: Blandat
image161
Här hänger vi lite hur som helst.

Från vänster: Adam. Wille, Melinda
Var ganska roligt faktiskt hehe. Fast jag fick en enorm huvudvärk utav att hänga uppochner. Snacka om att ha blivit känslig med åren. Jag måste träna och bli bättre på ungefär allt!

image162

Kunda inte låta bli att ta en närbild på ett vackert höstlöv! Väldigt fint, ena halvan var lite starkare gul som ni ser...



image163
Jag, brorsan, Wille, mamma och pappa var även uppe vid Missveden och fikade där vid ett vindskydd. Bakom vindskyddet var det en hage full med kossor som var väldigt fina. Mitt ute i skogen var det. Jag har även fått klart för mig att den musik jag lyssnar på är "fjantmusik". D.v.s. att ungefär allt jag lyssnar på suger. Enligt Wille så är Eddie Meduza bra och Electric Banana Band. "De sa're vaa!" Haha och han är bara 4 små år. Menmen..Tur att jag lyssnar på Eddie Meduza då så att jag inte är helt mobbad. :P Både Shakira, Elvis, Takida, Carola, Celine Dion, Justin och många mer suger tydligen^.^
1 kommentarer                                                                                                                    
  seb


Willie är uppenbarligen mer haj på musik än dig Melinda.
ps. hur kan kossor vara fina? kor kanske kan vara fina.. ds.

2007-09-15 l 22:50:17
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: