Fredag

                                            Datum: 2007-09-14 Tid: 17:38:33 Kategori: Blandat
Hej på er!

Äntligen fredag!!! =) Egentligen skulle jag ha åkt på släktklalas idag eftersom båda mina kusiner har fyllt/fyller år. 4 och 14 blir dem. Men det blev inställt utav någon anledning som jag inte riktigt vet. Något om att det blev för mycket på en gång om det var kalas idag. Aja hehe, jag är bara glad för det. Hade ändå inte orkat med det ikväll. Så min kväll får istället bestå utav en mysig hemmakväll med mig själv! Bättre kan det inte bli ;)

Skoldagen idag var jättebra! Jag förstod typ allt jag gjorde, och det enda stora problemet var mina kläder...
Haha bestod av ett par svarta jeans från Gina Tricot och en gammal vit tröja från H&M. Som jag skämdes! Det ska jag aldrig ha på mig igen!

Efter skolan (i bussen hem) kom jag och Marie på att det vore gott med lite fika. Så vi gick till Hamnbacken och köpte lite gottit! 2 chokladbollar och någon annan kaka som jag inte vet hur den smakade. Hur som helst var det äckligt mättsamt!! Det var meningen att jag skulle trycka i mig 1 ½ chokladboll men jag orkade typ ½. Så mesigt haha, men så kan det vara!

Nu ska jag kila iväg en sväng, kanske snacka med djuren lite vad vet jag. Just det! Måste hämta cykeln också! Hör av mig senare kanske. Ha det bra!

Ciao!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: