Hemma idag också

                                            Datum: 2007-09-06 Tid: 08:36:50 Kategori: Blandat
Har typ 100 läxor tills i morgon! Det är vad jag får ägna min dag till idag. Jag ska skriva en sak på svenskan, öva in 38 engelska glosor, öva in 20 spanska glosor, skriv labbrapporter i fysiken, skriva om hälsa i idrotten, jobba ikapp i matten. Fyy!! Ush jag somnar bara jag tänker på det.

Idag fick jag inte sova ut. Redan kl. 7 ringde väckarklockan och halv 8 var jag ur sängen. Anledningen var; tandläkaren. Jag ringde dit tidigare i veckan och sa att de skulle fylla på mina tänder igen. Plastfanskapet lossnar hela tiden. Än så länge sitter den kvar, men jag ska nog bara käka rinnande föda idag för säkerhets skull. :P
Nej nu ska jag sova lite till så att jag blir frisk någon gång!
Kramhej <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: