Hemmadag

                                            Datum: 2007-09-16 Tid: 17:15:18 Kategori: Blandat
Förut var jag och mamma på Hem & Hobby och kikade lite. Hon hittade 2 tallrikar och jag 3 mappar. Vita blev det för er som vill veta. De hade sjukt stora tavlor där för en billig penning. T ex fanns det 3 olika tavlor på Elvis Presley, typ 70*80 cm eller något. De var väldigt stora i alla fall för att vara så billiga. Kostade bara runt 100 kr. Jag funderade på att köpa en, fast jag vet inte riktigt hehe.
Sen solade jag och mamma solarium, i var sitt rum hehe :P Men det var fan helt i onödan. Det tog inget, INGET alls! Jag kunde lika gärna slängt 50 kr i papperskorgen^.^

Nu ska jag åka iväg och köpa lite godis och slå på en bra film. Har inte bestämt mig för vilken film än, men jag kommer väl på en förhoppningsvis!

Ciao!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

hehe.. eller så kunde du ha tappat 50-lappen precis bredvid dig och sedan sett när en helt okänd kille gick och brände den på småsaker.. :S
=P

2007-09-19 l 18:36:22
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: