Idol och Heroes

                                            Datum: 2007-09-12 Tid: 21:46:00 Kategori: Blandat
God kväll!

Just nu är det reklam på Heroes så då hinner jag blogga lite. Sitter och lyssnar på In the name of love med U2. En låt jag gillar hehe.
Jag läste något riktigt fint i skolan förut, det stod i svenskaboken vi fick idag. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det stod, men jag ska ta reda på det så får ni förhoppningsvis se det i morgon. Just det! Jag hade en läxa i svenska tills i morgon, det var att fråga mamma om hon kom ihåg något speciellt med mig när jag gick i lågstadiet.

Det enda hon kom ihåg var typ att jag alltid skulle ha taits och någon blommig tröja på mig haha. Riktigt nice! Det är ju PRECIS så min klädstil ser ut idag.

Nu börjar Heroes igen så nu måste jag sluta! Bloggar mer i morgon!

Godnatt!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: