Måndag

                                            Datum: 2007-09-17 Tid: 19:21:31 Kategori: Blandat
Heey!

Hade aaasbråttom i morses när jag skulle till skolan. Jag gick upp i tid, men tiden bara flöög iväg. helt plötsligt var det 7 min tills bussen skulle gå, och jag hade inte ens packat klart väskan! Jag fick slänga mig på cyklen och flyga iväg^.^ Jag kom i tid, men inte bussen. Jag kunde lika gärna ha tagit det lugnt...

Jag och Emelie blev som vanligt, haha, tillsagda på matten att vi behövde jobba mer för att vi inte fattade något. x) Så himla elakt av läraren tycker vi! Haha han vill tro att han säger till "klassen", när han i själva verket säger till oss två! Aja, det är sådant man får leva med.

Nu när jag kom hem, så förstod jag faktiskt allt inom formler och all skit. Matte är faktiskt ROLIGT när man väl fattar! Inte för att det händer så ofta men, det ska nog gå!

Jobbigt det här, hoppas man kommer på den bästa lösningen....<3 ? , </3 ?

Kram på er!

image164
Jag saknar våra roliga, lite konstiga promenader! <3
3 kommentarer                                                                                                                    
  sebbE

F.. va bra du är ;), fortsätt så!

2007-09-17 l 23:15:24
  caj:)

jag me!!! vi måste verkligen träffas snart<3

2007-09-18 l 14:21:14
  Melinda

jaaa det måste vii!! på fredag kanske ;D

2007-09-19 l 16:02:53
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: