Nära och kära

                                            Datum: 2007-09-08 Tid: 21:16:02 Kategori: Blandat

Jag kom precis in efter att ha varit ute hos Ella. Meningen var att jag skulle mata henne, men om min känsel stämmer så hade hon mat i skålen. Hon fick inget mer utan istället tog jag upp henne och gosade lite. Hon brukar alltid bli sur då och inte vilja vara kvar, men ikväll var hon riktigt lugn och jag klappade henne i flera minuter.
När jag stod där och klappade henne i mörkret så tyckte jag mig se en röd strimma i hennes ögon. Jag vet inte om jag såg i syne eller om det var något annat men...I vilket fall som helst blev hon ändå sur i slutet när jag skulle sätta tillbaka henne i buren. Är riktigt värdelös på det så hon får alltid göra en volt eller 2 för att hamna rätt hehe.

Jag tror inte att min hjärna riktigt har förstått hur mycket mina små vänner betyder för mig, vilket jag tycker är väldigt synd. Om någon av dem skadar sig eller i värsta fall dör (som har hänt några gånger för mycket) så blir jag verkligen helt förstörd. Jag skulle lika gärna också kunna dö då, för det är väl ingen vits med att leva om man inte har de man älskar vid sin sida? Aja jag vet inte, men jag kan ändå säga att jag saknar mina små kompisar varje dag. <3


Abbis-Knatte-Tiger-Sixten-Missan-Ella-Moa-Simon-Linda-Anton-Harry-Klumpen-Spretten



Btw fick jag 100 kr av min farmor idag. Jag är rik. =)
3 kommentarer                                                                                                                    
  seb

är alla dom där namnen dina små vänner?

2007-09-09 l 15:08:06
  seb

är alla dom där namnen dina små vänner?

2007-09-09 l 15:08:24
  Cajsa

Är de bara dem du älskar?:/ ;(

2007-09-09 l 18:13:01
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: