Onsdag

                                            Datum: 2007-09-12 Tid: 16:34:44 Kategori: Blandat

Hejsan!

Idag började jag skolan 08:15 och första lektionen var matte. Usch och fyyy! Ligger efter som faaan, men det gör inget, det ordnar sig nog! :) Som jag säger om allt...Och faktiskt, så brukar det ordna sig. =)

Pappa åkte upp till Stockholm i måndags med jobbet, han kommer hem i morgon. Det är något som är lite konstigt med mig. Så fort någon åker iväg eller är borta, så är det som om den personen aldrig funnits. Med andra ord, jag märker inte att de är borta och saknar de inte. Jag har inte ens tänkt på att pappa inte varit hemma. Allting känns precis som vanligt, och han skulle nog kunna vara borta i flera år utan att jag skulle sakna honom. Är jag verkligen normal??

I morgon ska jag lämna in en fet labbrapport i fysiken! Har inte jobbat något med den, för har inget att jobba med. Men det ordnar sig det med! =) Det blir alla tiders!

Efter skolan så följde Marie med mig hem. Vi kollade lite på Söderkåkar (med Stefan och Krister) men det var knappt bra. Lite tråkigt. Vi gjorde även en halv kladdkakesmet och delade på. Gott var det! =)

1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Jättegott till och med! (= skulle nog fått i mig lika mkt till XD

2007-09-13 l 20:25:14
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: