Övningskört utan motorstopp!

                                            Datum: 2007-09-09 Tid: 18:40:39 Kategori: Blandat
image145

ÄNTLIGEN har jag övningskört! Det har gått hur länge som helst sen sist. Jag tror det var i början av juli jag körde sist. Idag körde jag på industriområdet här i Hjo och det gick ju strålande om jag får säga det själv. Inga motorstopp eller något förstört. Jag trodde innan att jag skulle dö, men det gjorde jag inte hehe.
Jag körde inte bara på vanlig plan asfalt, utan var även ute på åkrarna och härjade! =) Men SOM det fastnade grus och sten och skit i däcken! Satt kvar i flera km och slängdes upp mot bilen, hoppas det inte blev repor bara....vill inte repa den här bilen OCKSÅ. Hehe.

Kram ♥
1 kommentarer                                                                                                                    
  sebbE

Härligt! =)

2007-09-09 l 23:58:59
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: