Rolig cykelfärd

                                            Datum: 2007-09-02 Tid: 18:12:07 Kategori: Blandat
image101
I torsdags direkt efter skolan så följde jag med Emelie hem. Hon bor så pass nära skolan att det är cykelavstånd så det var ju perfekt. Hon fick äran att skjutsa mig på pakethållaren, men det gick ju lite sådär hehe. Jag satt helt snett och hade jätte ont i magen. Men inte nog med det så tyckte jag att det hela var så himla roligt att jag satt och skrattade hela tiden. Det gjorde ju inte magen bättre precis. När vi kom vill en uppförsbacke så stannade vi för att gå istället, men precis när cykeln stannat och jag hade klivit av, så rullade cyklen bakåt. Det gjorde att även jag backade bakåt..och FÖLL! Haha det hela var väldigt komiskt och det var jätte mjukt i diket faktiskt. Som en riktigt skön säng hehe. på tal om säng så vill jag ha en ny..Nu!
 
Jag och ett helt gäng skulle in till Skövde på fredagen, det var nämligen matfestival då. Många artister skulle uppträda och en av dem var Erik Segerstedt. Honom ville jag gärna se en gång till, så det skulle bli jätte roligt att åka dit. Men på torsdagen i skolan fick jag ett hastigt sms av Cajsa att Erik inte skulle uppträda på fredagen..utan på torsdagen! Shit, då ville jag åka in nu ju. Jag och Emelie tog bussen till Skövde och såg fram emot att se honom. Men SJÄLVKLART såg vi honom inte...han var SJUK! Vilken himla otur man kan ha alltså. Både han och jag haha.

Torsdagen var väl allt annat än lugn om man säger så. Jösses, haha den dagen glömmer jag nog inte i första hand!
1 kommentarer                                                                                                                    
  sebbE

När jag ser dig försvinner ett slag
Mitt hjärta hoppar över ett slag
Mitt hjärta stannar för ett slag
Du är för evigt etsad fast i min syn
När jag hör din röst försvinner jag i dig
Jag drunknar i din röst
Din röst låter som silverklockor
Silverklockor som blåser i vinden
När jag känner din lukt
är det rosor jag känner
Rosor som doftar av natten
Natten förstärker din doft
När jag smakar dig, smakar du jordgubbar
Solmogna jordgubbar i solen
Du smakar så gott
Din smak är det bästa jag vet
När jag känner dig dör jag
Mitt hjärta slutar att slå
Jag slutar att andas, tänka, jag slutar att vara
Allt jag vill är att känna dig igen

2007-09-03 l 22:35:07
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: