Tråkiga eftermiddagar med läxor

                                            Datum: 2007-09-11 Tid: 16:39:19 Kategori: Blandat
image146

Just nu har jag såhäääääääääääääääääär mycket matte som måste göras! försökte mig på lite algebra, men det gick ju sådäär, så hoppade över det och har nu börjat med Ekvationer och Taluppfattning. Lite lättare för en sådan som mig som är totalt värdelös på matematik!

Tur att jag har bra musik i bakgrunden så man kan jobba i alla fall. Just nu är jag hemma själv, så nu kan jag sjunga också haha. Ikväll är det IDOL igen! Jaa :)

Nu ska jag fortsätta studa så att jag hänger med i din förfärliga hastigheten vi håller i klassen!
Pusshejs! ♥
3 kommentarer                                                                                                                    
  seb

kämpa på! matte är kul när man förstår det och det blir väldigt skönt om man lyckas ligga där man ska :P :)
plugga mer!

2007-09-11 l 19:33:16
  sebbE

Ja kämpa på =)! det är samma bok som ja hadde i ettan :P "Matematik 3000" (för kurs a och b).
Lycka till med matten!

2007-09-11 l 20:15:17
  Melinda

sebbE: jaså? Coolt =) tack så mycket!
seb: jo jag måste nog göra det!

2007-09-13 l 19:34:27
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: