Excel

                                            Datum: 2008-04-02 Tid: 17:19:06 Kategori: Blandat
Hej igen. =)

Sitter här med en liten pärm full med Excel-uppgifter. Har gjort lite, men det känns rätt onödigt att spara 1000 saker, bara som uppgift. Så jag började göra en egen sak istället hehe. Om mina djur självklart. ;D
Har precis ätit 2 mackor och druckit lite varm oboy, gott! Ska snart ut och springa också, hoppas det inte börjar regna bara. "/

Känner mig på plugg-humör, konstigt nog. KONSTIGT! Haha, nejmen, det är ju faktiskt kul med skolan om sakerna går bra. Som idag på engelskan, då koncentrerade jag mig verkligen på att skriva. Hade min musik (Metallica) och skrev om psykopater. Vips så var lektionen slut. Så snabbt gick det! =) Underbart.

Har städat Sixtens bur också, han står här nere i köket än. Det luktar förskräckligt på mitt rum eftersom pappa har målat mina fönster. Har sovit nere i soffan 2 nätter nu, men det går bra. Mjukt och skönt. Saknar mitt rum lite bara. + att Sixten står i Adams rum, som är mörkt. Han vill ha sin lilla lampa ju!

Kram <3

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: