Företagsekonomi

                                            Datum: 2008-04-08 Tid: 09:58:23 Kategori: Blandat
Goddagens igen :)

Har precis haft en lång rast och har tryckt i mig både det ena och det andra. Allt genom munnen såklart. ;P Inga snuskisheter här inte. ;D
Har så enormt mycket att göra i skolan nu, mer än förra gången. Typ en grej i varje ämne. "/

  1. Engelska - Short story + häfte
  2. Svenska - Tal
  3. Naturkunskap - Prov på torsdag
  4. Företagsekonomi - Ska få en inlämningsuppgift idag
  5. Matte - Prov på måndag
  6. Programhantering - Prov på tisdag
  7. Grafisk kommunikation - Fotoinlämning
  8. Idrott - -
I alla ämnen utom idrott. Hurra! Jag älskar skolan och vet att jag kommer få MVG i allt jag gör. =)
Ha en bra dag! :)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: