Helg <3

                                            Datum: 2008-04-25 Tid: 15:56:32 Kategori: Blandat
Tjenix! :)

Home, but not alone.

Kom alldeles nyligen hem från skolan efter en väldigt slapp dag. I början av dagen såg klassen ytterligare en del utan filmen Parfymen. Den är lite psykad måste jag säga!
Ledig under den grafiska kommunikationen, så då passade jag och Anton på att åka till F&S och träna en sväng. Eller åka & åka, vi gick, det skulle jag inte ha gjort. Han hade tydligen kommit på en "genväg" som gick sååå mycket snabbare, men den var hemsk. Istället för att gå på stigarna och vägen som vi brukar, så fick vi nu ta oss under staket, kliva i lera och hoppa över en bäck. Inte så farligt kanske, men just idag var det det med tanke på mina kläder. Vita skor, strumpbyxor och kortbyxor. Menmen, jag klarade mig genom det, oskadd. :O

En trist sak när det gäller träningen...jag förbättrar mig aldrig. Samma låga vikter jämt (10-40 kg) och ingenting händer. ^^ Vilken positiv människa jag är. Men idag ändrade jag faktiskt från 25 till 35 kg på en bensak. Jag tror jag kommer ha en aning träningsvärk de kommande dagarna. Men det är väl bara bra i så fall! =)

Ikväll blir det Tibro med gamla naturklassen. De har ett disco för 6:orna i Tibro för att tjäna lite pengar till klasskassan misstänker jag. Cajsa ska också dit, mest för att träffa Olle antar jag. ;D Hoppas de tjänar en liten hacka så de kan komma iväg till Island i 3an. ;D

Nej, nu måste jag ner och köpa lite påfyllning på min mobil, + att datorn snart dör! Ha en fin kväll! Puss <3

image613

;D


4 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

vaddå för att träffa Olle? :P:P

2008-04-25 l 16:58:47
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Melinda

haha jaa ;)

2008-04-25 l 17:02:28
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
  Cajsa

Som om de är sant... ; )

2008-04-25 l 17:05:04
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Marie

HAHAHAHAHAHAHAH!!!! =D

underbart att ni kom!!!

2008-04-26 l 02:24:04
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: