Inget mer skitsnack

                                            Datum: 2008-04-09 Tid: 08:37:46 Kategori: Blandat
Hejsan bloggen, god morgon. :)

Har naturkunskap nu, prov i morrn! Gäller att plugga den här lektionen alltså. I morrn har jag även mitt såå efterlängtade tal..."/ Nervös som tusan, vet inte riktigt vad jag ska säga. xD
I natt var mitt rum alldeles för varmt, till skillnad från i förrgår, då var det svinkallt. Men, jag tror jag föredrar kallt faktiskt, lättare att sova då! Ett litet tips! ;D

Tydligen så har vi ingen idrott idag. Eller, vi har lektionen men ingen rörelse. ^^ Skönt det kanske, men jobbigt att jag släpade med mig kläder!!

Vår klass påminner om Berts klass. Har ni sett filmen Bert, den siste oskulden? Där sitter alla helt ointresserade, gameboy, tuggummi m.m. Ungefär så är våran klass haha. Fast, vi har datorer istället, musik, mobiler osv. Helt underbart, men liiite jobbigt att koncentrera sig ibland. ;P



Egentligen, så snackar ju alla vi människor skit om varandra. Är man t ex 3 st, sen går den ena iväg, då snackas det skit om den som gick iväg. VARFÖR är det så? Jag vill inte vara en sådan person, så jag ska aldrig mer göra det. Usch. Man kan ju inte lita på någon! Jag vill känna att jag har vänner som jag kan lita på till 110 %. Det skulle kännas bra. Veta att de alltid finns där för en när man har det svårt, men också i de glada stunderna. =) Jag önskar att det fanns någon som verkligen förstod mig, men, jag har ju mina djur om någon skulle behöva lyssna någon gång. Så kan det ju faktiskt vara. Man kanske inte kan lita på människorna runt omkring sig. Då är det ju lättare att snacka med sina djur, när man VET att de aldrig säger det till någon annan. I alla fall inte till någon människa. ;P

Nu ska jag plugga! Ha en bra dag!

3 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

Känner samma..

2008-04-09 l 08:41:06
  Sandra - mamma sen 15

Guuud så trist med skola! Jag gillar din design förresten!

2008-04-09 l 09:23:23
Blogg/hemsida: http://fryc.blogg.se
  Melinda

Anton: Okej. ;D

Sandra: Japp, trååk! Tack så mycket! :)

2008-04-09 l 12:13:09
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: