Måndag är det va?

                                            Datum: 2008-04-14 Tid: 13:33:13 Kategori: Blandat
Heeej :)

Det är måndag idag va? Hmm, ja jag tror det i alla fall. Jo det är det! Hah, bra då fick jag koll på det!
Endast 3 lektioner denna halvt soliga, halvt regninga måndag. Kom precis till lektionen, försenad som alltid på måndagar. Det beror på att jag alltid äter i stan den här dagen tillsammans med mina vänner. Idag med C & E. Anton är inte här idag för han är i Ullared. Lyckost! Vill också dit.
Märkte även att antingen ÄLSKAR man Ullared, eller också HATAR man det. Det kan jag förstå. Gillar man billiga saker av rätt så bra kvalité, är det en underbar stad. Men om man är ute efter märken & hållbara saker så..kanske inte. Eller alltså, sakerna håller väl. Jeansen jag har på mig idag är därifrån i alla fall. De är ändå över ½ år gamla. ^^

Vaknade upp på pisshumör idag! Fyfan...Kom på att jag hade glömt bort Grafiska läxan som bestod utav att ta ett gäng bilder som sedan ska bilda en serie. Både med olika bländarvärden, och slutarvärden. Inte lätt det!

Första lektionen, matte. Prov! Men, Charlotte sa att hon skulle skippa det idag, så jag frågade om jag också kunde göra det. Kunde jag? Det kunde jag! =) Underbart. Ska istället göra det om typ, 2 veckor. Tid att öva!

I morses såg min Att-göra-lista ut såhär:
Måndag: Matteprov & Graf kom.
Tisdag:
Excel-prov, (muntliga nationella engelska?)
Onsdag:
(muntliga nationella engelska?) Företagsekonomi-inlämning
Torsdag:
Engelska nationella prov, omprov i naturkunskap?)
Fredag:
-

Nu ser det ut följande:
Måndag: -
Tisdag: Excel-prov
Onsdag: -
Torsdag: Engelska nationella prov
Fredag: -

Lite förändring va? =) Helt underbart. Fast, jag vet ju inte riktigt hur det blir med muntliga nationella och omprovet. Men jag antar att det väntar 1 vecka minst, i alla fall omprovet!
Nåväl, nu ska jag försöka öva på mitt prov. Mamma kommer sen eftersom jag har utvecklingssamtal vid 14:45. Igen, ja. Hoppas på det bästa. Men det enda som jag hade MF i (måste förbättras) var programhantering, eget arbete. Sånt händer. ;D

Ha en fin dag! Pusshej <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

Underbara PROV vi har!!!!!

2008-04-14 l 13:44:18
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: