Ny blogg!

                                            Datum: 2008-04-22 Tid: 15:04:44 Kategori: Blandat
Heej alla.

Har skaffat mig en ny blogg nu, men den verkar lite konstig. Men, allting är ju konstigt i början. Får väl se hur det går med den.

http://marianova.com/users/melinda

Gå gärna in och kika om ni vill. Har inte skrivit något än, mycket roligare här haha. Men där kan man tydligen inte lägga in bilder i bloggen, det vill ju jag kunna göra. Där finns det fotoalbum för sig, och blogg för sig. Hmm, jaja..


2 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

men du får fortsätta blogga här tycker jag.

2008-04-22 l 16:50:57
  Marie

Ska du ha två bloggar nu? Lever du ett dubbelliv? :O

2008-04-22 l 18:08:35
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: