Ovanlig gåva

                                            Datum: 2008-04-09 Tid: 21:20:00 Kategori: Blandat
Tjena ;D

Jag kom på en sak!
Jag skulle så himla gärna vilja ha en ovanlig gåva, som ingen annan har typ. Såg nyss reklam på Tv nämligen, om en man som var expert på att knäcka koder. Okej, den gåvan kanske inte jag vill ha. Men något i den stilen. Dessutom äger jag redan på att knäcka koder haha. ^^ Kollar igenom mina vänners saker all the time. ;D Haha. :D

Nejmen, okej, seriöst. Jag skulle vilja kunna typ, snacka med djur, flyga, höra andras tankar + mycket mer! Tänk er vad fantastiskt! =)

Det här får bli det sista inlägget för ikväll. Känner mig svintrött, men vill ändå se på Sverige pussas och kramas sen. Ska borsta tänderna nu i alla fall. ^^

Sov gott <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  N

Ja det skulle vara grymt coolt att ha en ovanlig gåva! :D

2008-04-09 l 21:27:58
Blogg/hemsida: http://privateinvestigation.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: