Strålande sol

                                            Datum: 2008-04-03 Tid: 12:27:34 Kategori: Blandat
Heej :)

Vädret är hur fint som helst, och här sitter jag. Har naturkunskap och ska grejja med fotosyntesen. Alltså, jag pallar icke! Haha, har redan varit ute en sväng redan och fått i mig lite frisk luft. För en gångs skull väljer jag naturen innan datorn, så som det ska vara! =)

Var iväg en sväng på Ö&B förut med Charlotte och Anton. Köpte mig en glass bland annat, tusan vad gott. Härligt! En solero.

Mitt rum är SJUKT stökigt. Det ligger kläder överallt, skruvar och persienner. På lördag börjar vi tapetsera förhoppningsvis, jag längtar. Jag vill ha ordning! Särskilt efter att jag såg på Rent Hus igår. Människan (Stig-Björn) hade 228 mjölkpaket i sin lilla lägenhet, fatta! 228! Säkert 1000 fimpar och en massa damm. Riktigt så stökigt kanske inte jag har det, men det kanske blir så om jag inte städar snart..:O

Min uppgift i naturkunskapen går alldeles utmärkt, inte. :'(

Här är en rolig video ni kan se på! =)



Lite sorglig. =( ;D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: