Thea!

                                            Datum: 2008-04-29 Tid: 19:58:23 Kategori: Blandat
Har fått en kusin nu! Thea ska hon heta, föddes i natt! Ååh, vilket fint namn det är!

Gud så trevligt! har inte sett henne än, men pappa sa att hon var som en normal bebis, runt 52 cm lång, vägde mellan 3000-4000g.
2 kommentarer                                                                                                                    
  Elin

Åhh va mysigt =) Grattis!!

2008-04-29 l 22:39:03
Blogg/hemsida: http://ellee.devote.se
  Matilda

Thea är ett jättefint namn. Det har jag funderat på till min dotter (om jag får någon en gång i framtiden dvs) ;)
Snygg design förresten :D
Ha en bra kväll.

2008-05-01 l 22:21:58
Blogg/hemsida: http://mattieblanchard.blogg.se
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: