Tired of being sorry

                                            Datum: 2008-04-19 Tid: 00:09:51 Kategori: Blandat
God nattens! =)

Sent inlägg nu kanske, men jag ska inte sova än. Sitter och lyssnar på Backstreet Boys faktiskt. xD Nåväl, stuntsamma.
Förut var jag och Cajsa ute på en promenad, i mörkret. :O Men det var trevligt. Inte för kallt & inte för varmt. Vart gick vi då? Typ, ner till piren och igenom en massa gator, utforskade lite! Mycket roligare än att sitta inne i lägenheten hela kvällen. Men vad hände? När vi var så långt ifrån lägenheten som möjligt, så blev vi kissnödiga! Underbart?! Nej inte direkt. Jag fick typ kramp och var väldigt nära på att sätta mig på piren och kissa på plattorna, men så blev icke fallet. Jag höll mig ett tag till, ända tills vi kom till någon liten park. Buskar<3
Efter 1 timme gick vi tillbaka hit och tittade på något program på datorn om när bebisar föds. Grymt äckligt var det. Nu är jag rädd..
Sebastian kommer hem om typ, 1 timme i alla fall.
HV71 tog SM-guld, vad annars liksom? Jag och Cajsa är så pass insatta i hockey, att vi inte ens vet vem som gör mål. Vi bah: JAA HV GJORDE MÅÅL! :D Eeh, oj, det var visst Linköping...

Tröttisch! Sweet dreams! <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: