Tisdag

                                            Datum: 2008-04-22 Tid: 07:50:03 Kategori: Blandat
God morgon bloggen

Igår hade jag 300 unika besökare!
Eller, nej det hade jag faktiskt inte, men 23 st i alla fall. ;P
Sitter i ett nytt datarum nu. Eller nytt och nytt, det är nytt för mig. Brukar alltid sitta uppe i Pippin, men börjar tröttna på det stället nu. Här nere är det mycket trevligare och ljusare. Idag har jag nog inte läxor så vitt jag vet, och får förhoppningsvis inga nya heller. ^^
Idag vaknade jag upp och trodde att lampan var tänd, men det var den inte. Solens underbara strålar sken rätt på mitt ansikte. Kan man vakna upp bättre? Knappast!
Kan det inte vara så varje dag!? =D
Har fortfarande inte hittat Antons sabla nycklar, undrar var det ÄR!?!?!? Någon som sett dom? Eller kanske har A redan hittat dem? Grönt nyckelband i alla fall!

I eftermiddag händer, inget speciellt. Eller jo, pappa ville att jag skulle åka till granngården och köpa solrosfrö, får väl göra det. NU är jag lite nervös att Ella kommer bli mamma, men jag tror inte det faktiskt. Hon är inte ett dugg tjock, och om hon nu är gravid, så är ungarna väääldigt små.

JA, jag kan ju ta lite bilder på mitt rum idag förresten, och lägga upp här. Emelie tyckte att det såg litet ut, det kanske det gör! Men, jag har ju inte världens största rum så. ;D

Nu ska jag inte skriva mer för tillfället. Hörs senare. ;P

Pussar <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: