Clementiner!

                                            Datum: 2008-08-19 Tid: 12:03:23 Kategori: Blandat
Hörrni!

Jag kom på en sak! Snart är det ju tid för clementinerna. Min absoluta favoritfrukt! <3 Så underbart goda, små, gula. Helt fantastiskt.
Det är när de är sådär kärnfria, små, lite sura, som de är som absolut bäst! Åh, jag kan knappt bärja mig!



Stackars de som inte tål citrusfrukter säger jag bara.."/ 
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

jag var en av dem.. men inte nu:D

2008-08-19 l 13:54:19
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: