Färgat håret

                                            Datum: 2008-08-24 Tid: 19:29:38 Kategori: Blandat


Hej bloggen!

En väldigt sen uppdatering från mig idag, men jag har mina ursäkter.
Jag vaknade runt 10, och redan vid 11 var jag på plats hos min moster eftersom jag skulle färga håret. Ni kan se resultatet ovan, det är alltså det mörka som jag har nu.
Först blev jag otroligt missnöjd eftersm jag såg hemskt blek ut, men det löste sig senare med lite smink.
Först tyckte jag nästan att den första bilden såg bäst ut, alltså så jag hade innan, men på riktigt så ser det bättre ut nu. Eller, jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om det.
Det funkar om jag har en massa smink, helt enkelt.

Annars då?
Nyss hemkommen från Karlsborg efter att ha varit på 40-årskalas. Det var min faster som fyllde jämt, och det firades med dubbla tårtor. Först smörgåstårta, sedan någon blåbärstårta (otroligt goda båda två!). Och lilla Pyret då, en sådan söt liten pälsboll. Jag älskar henne. Jag hatar namnet. Hon somnade så sött i farmors knä när vi fikade efteråt.

Det var min dag det. Seg har den varit, som attans.
Har ni gjort något skoj? Hoppas på det! =)

Pusspuss
4 kommentarer                                                                                                                    
  Amanda

Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128



Hoppas du får en bra dag:)

2008-08-24 l 19:32:36
  Evelina

Blev jättesnyggt!:D Gjorde du det själv?

2008-08-24 l 19:34:44
Blogg/hemsida: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
  Emilie

Vill du ha gratis presentkort från H&M, JC , Gina Tricot och Kikcs direkt hem i brevlådan? Bli medlem via länkarna nedan,

sidorna är till 100 % seriösa, och du du får 50 poäng när du registrerar dig! :)

Läs mer här!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=562

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=4280

Ha en fin kväll! :D

2008-08-24 l 19:37:38
  Cajsa

fin du är då<3 ingen emo direkt;=) hahaha

2008-08-24 l 19:41:56
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: