Fel av läraren

                                            Datum: 2008-08-19 Tid: 21:41:26 Kategori: Blandat
Mamma ringde till skolan förut och sa att jag var sjuk och inte kunde "delta aktivt" i skolan inom de närmaste veckorna. Min mentor meddelade även idrottsläraren att jag inte kunde vara med där på ett tag, vet ni vad hon säger?

- Melinda klarade knappt ämnet, så det måste hon nog läsa in!

Så fan heller! I samtalet vi hade innan sommarlovet så sa hon till mig att jag hade klarat ämnen galant och att jag nog kunde på MVG om jag fortsatte i samma takt och lite bättre kanske! Detta hade jag på minnet, och skickade genast iväg ett mail till henne. En stund senare fick jag ett tillbaka där det stod:

- Ursäkta, jag blandade ihop dig med en annan elev! Det här ska vi nog fixa!

Tur för'na! ;D Jag ska då inte ha något IG i idrott. Mer förtjänar jag allt haha!
Tack för mig. 
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: