Fingrarna vänjer sig!

                                            Datum: 2008-08-21 Tid: 18:40:29 Kategori: Blandat
Tro det eller ej
men jag har redan kommit igång med spelandet,

Lite låtar med Johnny Cash är det enda jag spelar för
tillfället, men jag gillar att öva på en låt och sedan kunna
den näst intill utantill.

Åt nyss risgrynsgröt till kvällsmat med mamma & bror. Adam ska alltid trycka ur sig någon rolig mening från någon film, de brukar göra att man skrattar i några minuter. Härligt! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: