Fredag

                                            Datum: 2008-08-22 Tid: 10:04:05 Kategori: Blandat
God morgon busfrön!

Idag är det fredag vilket säkert är skönt för er andra som har börjat skolan. Själv känner jag ingen skillnad från igår, eller förrgår heller för den delen.
Men, på måndag drar det igång även för mig! Åh, jag är lite nervös faktiskt. 2:an på gymnasiet, brukar inte det vara den värsta/jobbigaste tiden? Jag får säkert läxor i näst intill varenda ämne redan första veckan. Det skulle inte förvåna mig.

* Multimedia A
* Webdesign
* Databashantering
* Bild
* Musik
* Svenska B
* Engelska B
* Japanska
* Historia A
* Teknikutveckling & Företagande
* Idrott
(Resurstid och klassråd)

Ja hörrni, så här ser min termin ut. Vad tror ni om det? Ämnena ser ju ganska lovande ut, några få ser till och med riktigt bra ut. Men frågan är om det är det? Är jag ens intresserad?
Varför går JAG på en datanörds-linje när jag i själva verket bara är intresserad av en enda grej, -DJUR. Borde inte jag infinna mig på typ, Uddetorp eller Sötåsen eller liknande?

Det är väl bara att acceptera läget, IT är ju trots allt mitt 3:dje val, vore ju pinsamt att behöva byta igen..
Nu ska jag se till att få i mig lite frukost, vitamintabletten är redan tagen och uppäten! =D
Puss på er kära läsare! ♥
2 kommentarer                                                                                                                    
  caj

så du ska ha multimedia:D de har jag nu:P haha! första lektionen.. lite segt:P

saknar dej<3

2008-08-22 l 12:19:01
  mojje

japanska????

2008-08-22 l 13:34:50
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: