Gitarr

                                            Datum: 2008-08-21 Tid: 14:42:39 Kategori: Blandat
Här sitter jag och försöker spela GITARR.

En gång i tiden var jag riktigt skicklig om jag ska vara snäll mot mig själv. Men att, den tiden är tydligen förbi. Fingertopparna som var så hårda och tåliga, och nu mer blivit mjukare och det känns direkt. Så ska det inte vara.

Får helt enkelt spela en snutt varje dag så att jag vänjer fingrarna igen, jag vill kunna spela. Det låter ju så fint om man kan någon liten sång.

Haha, jag ser nu att gitarren till och med är dammig. Det tyder ju på "mycket spelande", inte. Adam spelar ju bara på sin elgitarr hela tiden, hur kul kan det vara?

Jag kommer alltid vara ett fan av den vanliga, akustiska gitarren, vare sig den är modern eller inte. Den låter bäst, och är skönast att spela på. Så är det bara! :)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: