Jag hittade en sak

                                            Datum: 2008-08-16 Tid: 12:13:35 Kategori: Blandat

Tre saker jag gör när jag vaknar:
- Kollar vad klockan är (alltid!)
- Går och lättar på blåsan
- Säger godmorgon till Sixten

Tre saker jag måste ha under dagen:
- Kläder
- Mat
- Mobilen

Tre personlighetsdrag på mig:
- Cp
- Snuskig :P
- Kort stubin (fått på senare år, säkert efter far min :P)

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
- Bloggen
- Vännerna
- Djuren

Tre saker jag är rädd för:
- Äckliga, perversa gubbar
- Marddrömmar
- Bli handikappad

Något jag drömmer om:
- Att jag ska vara frisk nu & för alltid. Är trött på alla sjukdomar nu. 
- Att jag ska klara av skolan bra och sedan utbilda mig till något lämpligt.
- Att jag ska leva ett bra liv med mycket pengar och häst & hund! ;D

Hehe :P

1 kommentarer                                                                                                                    
  kim

WTF!! du glömde ju din Kimofobi

2008-08-17 l 01:30:39
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: