Jag talar ut

                                            Datum: 2008-08-25 Tid: 17:51:00 Kategori: Blandat
Ok
Många många tusen tusenlappar senare
Nya bröst och läpparna är botox förorenade
Huden känns nu lenare
Och ansiktsdragen renare
Ringer upp till Se&Hör
Tjena tjenare och talar ut
Jag talar ut

Har jag chans på dig du kanske har chans på mej
Jag minns ej e de denna vecka jag är kär i dig
Eller är det slut
Har vi redan sjungit ut
Jag har faktiskt ingen koll
Men nu vill jag göra porr
Ja nu vill jag göra porr
1 kommentarer                                                                                                                    
  kim

asså du får säga porr men inte jag

2008-08-25 l 20:58:18
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: