Mascara eller inte?

                                            Datum: 2008-08-22 Tid: 11:03:29 Kategori: Blandat

Nu när jag har varit sjuk så har jag inte använt smink något alls.
Liksom, varför ska man göra det? Eller okej, om jag har träffat något speciell så har det väl hänt att jag har tagit lite smink. Men ingen kajal .
Igår testade jag med lite kajal, och då märkte jag genast skillnaden. Det såt ut som om hela ögat tyngdes neråt, vilket inte var alls snyggt. Så i fortsättningen kanske jag ska satsa på att strunta i kajalpennan? Endast mascara och kanske lite ögonskugga.

Jag kör på det, så får vi se vad som händer i framtiden. Jag kan ångrar mig.



Har tyvärr ingen bild utan kajal, men här ser ni hur ögat riktigt hänger med kajal.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: