Ny design!

                                            Datum: 2008-08-18 Tid: 19:16:05 Kategori: Blandat

Jag är grymt sugen på att göra en ny design till bloggen. Mn nuvarande är ju bara vit och...vit. (!!) Fruktansvärt tråkigt måste jag säga, och nu när hösten närmar sig så vill jag ha lite varma färger här så att man känner sig hemma.

Jag har kikat runt bland lite bloggar idag för att finna inspiration, och det tror jag att jag har gjort nu också. Bra bra. Men, jag skulle behöva fler bilder på mig själv. Får fixa det när jag är frisk sen, för i nuläget tänker jag inte närma mig en kamera.

Jag är mitt inne i boken nu, Tyskungen alltså. Den är riktigt bra, men jag blev lite rädd för ett ögonblick. En gammal tant skulle just till att dö, en helt naturlig död alltså. Men det lät fruktansvärt skrämmande faktiskt. Jag vill i alla fall inte att
Döden ska kväva mig med min mans kudde...

En ny design kommer väl upp om några veckor antar & hoppas jag! Pappa ska nog ta hem en Nikon D200. =) Den är nog underbart bra! =D

Ciao!

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: