Photoshop

                                            Datum: 2008-08-21 Tid: 20:56:35 Kategori: Photoshop


Hade ingenting att göra, så fram med photoshop.
2 kommentarer                                                                                                                    
  Linda

Haha, klart jag minns dig :P Pratar ju fortfarande med Emelie ^^ var föresten inne på både din blogg och bdb tidigare idag.. så lite lustigt att du skulle hitta mig just idag ! xD

2008-08-21 l 21:46:12
Blogg/hemsida: http://liiindoaj.blogg.se/
  Angelica

tack så mkt sötnos vad glad jag blir :)



vad kul med photoshop, hur får man tag i det till sin dator?=)

2008-08-22 l 00:04:11
Blogg/hemsida: http://angelicajarleros.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: